Hát kérem, találtam munkát, ami kb. pont szart sem ér megélhetés szempontjából, de a semminél jobb azt gondolom. Egy belvárosi pubban, nevezetesen a Duke Of Kendal-ban találtam un. kitchen porter melót.

Duke Of Kendal

Ez tulajdonképpen a szarpucolással egyenértékű. Benne foglaltatik mosogatás, a szakács utasítására való ugrálás, a konyha takarítása, stb… Az hogy a belvárosban van, jól hangzik, ugyanakkor 2 óra utazást jelent busszal, az „otthonunktól”. Vasárnap volt az első munkanapom. Ezen a helyen elég sok magyar honfitársunk dolgozik, velem egyetemben. Viktor a séf, aki 7 éve él Londonban, imádja, szereti, otthon történelem szakon végzett szegeden, majd gyorsan kijött, és úgy gondolja jól tette. Első blikkre nagyon normális segítőkész formának tűnt. Gyuri, a szakács, aki otthon Békéscsabán, és környékén mozikat üzemeltetett, november óta van itt. Ő is jó arc. Van még Zoli, aki szintén szarpucoló szerepben díszeleg, amikor nem dolgozik, bent vedel – nyilván több órája van, mint nekem – és ha kell még vedelés közben is besegít. Vele sincs baj. És van még Edina, aki pultos/felszolgáló, nem volt rá mód, hogy őt megismerjem. És egyéb nemzetek is képviseltetik magukat, erről majd egy másik alkalommal számolok be. Szóval vasárnap, 6-ra mentem, adtak munkaruhát, olyat, mint a szakácsokon is van, és beállítottak a mosogató mellé. Gyakorlatilag az ott töltött idő 90 %át itt töltöttem folyamatos mosogatással, néha levezetésként paradicsomot szeleteltem - igen éles késsel – és egy hamburgert volt szerencsém megsütni. Elég sokat beszélgettem velük, jó arcok, mint mondtam. Mesélték eléggé a műszak elején, hogy jár be néhány ismert arc. Kiderült, hogy törzsvendég a munkahelyemen Jason Segel, aki a kedvenc sorozatom, az Így jártam anyátokkal (How I Met Your Mother) egyik főszereplője, a Marshall. Hát, ez a hír sokkolóan ért. Mondták, hogy lehet bejön aznap is, ez megtörtént. Felmentem megtekinteni, és valóban ott állt a pultnál. Legközelebb lepacsizok vele… A műszak 11-ig tartott, ami gyorsan, jó hangulatban eltelt. Ma voltam megint, 3-ra mentem, a feladat az volt, hogy pucoljam ki a tűzhelyek, sütők, hűtők mögötti részt, ez egy ritka undorító feladat volt, de megcsináltam, és egész jó lett. 3 óra alatt végeztem, és jöhettem is haza. Ferivel megbeszéltük, hogy mire végzek bejön megnézni a helyet, meg esetleg a Marshall-t. Ebből a hely megtekintése megtörtént, Marshall nem volt még ott. Csinált pár képet, majd elsétáltunk. Ezután hazafelé megálltunk Camden Town-nál, volt ott egy kis dolgunk, majd hazaértünk…