Több, mint fél éve élek Londonban és azt kell mondjam, hogy nem bántam meg a váltást. És respect Joey-nak, akivel egy napon indultunk világgá, azzal a különbséggel, hogy Ő nagyobbat álmodott, és Ausztráliában kötött ki. Magam részéről túl vagyok az ünnepeken, bár itt még nincs éjfél, csak megjelent pár arc, akikről nem tudom kik, és emiatt nem szeretném az időmet velük tölteni. Meg a buli amúgy is szar.
Decemberben rengeteget dolgoztam, elég „busy” volt. Sok, azt kell mondjam rengeteg cég tartotta nálunk a szokásos karácsonyi buliját, egy ezek közül kibérelte az egész éttermet, magánvéleményem szerint irgalmatlanul szar kaját kaptak, viszont rengeteget fizettek érte, viszont mégis jól érezték magukat. Néhány nappal később megvolt az étterem dolgozóinak tartott céges buli, ami végül is jó volt. Ez volt életem első party-ja, ahol az emberek angolul kommunikálnak egymással, és nem okozott gondot. Valahogy most nincs ihletem, úgyhogy félbehagyom ezt a bejegyzést....

Minden kedves barátomnak, olvasómnak nagyon boldog új évet kívánok.